فناوری اطلاعات-IT | موارد عمومی در بروز مشکل در سامانه TTAC

  •  
    موارد عمومی در بروز مشکل در سامانه TTAC
    • موارد عمومی در بروز مشکل در سامانه TTAC

      1-عدم ورود به سامانه TTAC برای شرکتهای تجهیزات و ملزومات پزشکی؟

      -شناسه ملی شرکت بصورت صحیح وارد نشده است.

      -کد ملی و تاریخ تولد مدیرعامل به درستی درج نشده است.

      -برای کلیه شرکتهای تجهیزات و ملزومات پزشکی کاربری سامانه تجهیزات ( import.imed.ir) برای سامانه TTAC درنظر گرفته شده است. در صورت عدم ورود به سامانه TTAC با کاربری سامانه تجهیزات ، شرکت نسبت به عضویت در سامانه مذکور اقدام نماید تا کاربری جداگانه صادر و ارسال گردد.

      -برای فراخوانی اظهارنامه در قسمت مجوز ترخیص سامانه TTAC با کاربری شرکت ( مدیرعامل شرکت) امکان پذیر نمی باشد و بایستس با کاربری مسئول فنی اقدام به ورود نمود.

      -در صورت ثبت نام و عدم ارسال کاربری شخص ثبت نام کننده ابتدا در سامانه پشتیبان TTAC تیکت گذاشته و شماره تماس جهت ارسال مجدد ارایه نماید در صورت عدم دریافت مجدد با کارت شناسایی به پشتیبان سازمان مراجعه نماید.

      ....................................................................................................................................................................................................................................

      2-مواردی که می بایست در خصوص حوزه فعالیت شرکت و مسئول فنی قید شده باشد؟

      -زمینه فعالیت شرکت در سایت TTAC در قسمت مشخصات اولیه شرکت وارد گردد.

      -مسئول فنی از کارتابل مدیرعامل معرفی شده باشد.

      -تیک حوزه فعالیت مسئول فنی در معرفی او ذکر گردد.

      -با کاربری های متفاوت بجای مسئول فنی نمی توان لاگین نمود. ( بطور مثال یک نفر هم بعنوان عضو هیات مدیره هم بعنوان مسئول فنی باشد باید با کاربری مسئول فنی وارد شوند/)

      ....................................................................................................................................................................................................................................

      3-معرفی مسئول فنی در سامانه TTAC ؟

      -مسئول فنی در سایت TTAC.ir می بایست از کارتابل مدیرعامل معرفی شود.

      -حوزه فعالیت شرکت ( تجهیزات پزشکی ) می بایست انتخاب شده باشد.

      -با کاربری های نقش های متفاوت بجای مسئول فنی نمی توان لاگین و ورود به سامانه نمود( بطور مثال یک نفر هم بعنوان عضو هیات مدیره هم بعنوان مسئول فنی فعالیت دارد باید با کاربری مسئول فنی وارد شوند).

      -در صورت عدم ارسال یوزر و پسورد مسئول فنی، در سامانه TTAC تیکت گذاشته و شماره تماس جهت ارسال مجدد ارایه نماید در صورت عدم دریافت مجدد با کارت شناسایی به پشتیبان سازمان مراجعه نماید.

      -آیا یک شرکت می تواند چندین مسئول فنی داشته باشد.؟ در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی فقط یک مسئول فنی می تواند تعریف نماید. ولی در سایر حوزه های غذا و دارو یک شرکت دارای چندین مسئول دارد و می تواند هرشخص را جداگانه معرفی نموده و حوزه فعالیت آن شخص را معین نماید تا کارتابل جداگانه ای برای هرکدام ایجاد شود. حوزه های فعالیت مسئول فنی به تفکیک می بایست مشخص شود.

      - آیا یک مسئول فنی می تواند در چندین حوزه فعالیت نماید؟بلی در صورتیکه یک مسئول فنی در چندین حوزه سلامت محور فعالیت دارد می تواند در معرفی از طریق مدیرعامل اعلام گردد تا کارتابلهای  جداگانه ای برای ایشان در حوزه های معرفی شده تشکیل شود.

      -آیا مسئول فنی شرکت می تواند همان مدیرعامل شرکت باشد ؟خیر باید مسئول فنی شخص دیگری باشد که دوره های مسئول فنی را نیز گذرانده و دارای صلاحیت باشد.

      ....................................................................................................................................................................................................................................

      4-در صورت بروز مشکل در دریافت کد کاربری سامانه TTAC چگونه می بایست اقدام گردد؟

      -در سامانه پشتیبانی به آدرس اینترنتی  support.ttac.ir اقدام به ثبت تیکت (یادداشت الکترونیکی) و دریافت شناسه رهگیری نمایید. بدیهی است پاسخگویی به سئوالات و مشکلاتی که در سامانه فوق ثبت شده اند در اولویت رسیدگی می باشد.


  • کانال اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
  • کانال تجهیزات پزشکی
  • کانال سازمان غذا و دارو
  • کانال وزارت بهداشت
  • کانال سامانه جامع تجارت ایران